Szukaj
1
Koszyk: 46,47 zł (z VAT)
  • × Etykieta foliowa 40 mm x 15 mm [wzór nr 6] 1 × 46,47 zł

Podsumowanie koszyka

46,47 zł (z VAT)

Zobacz koszykZamówienie

  • Home
  • Produkty
    • Etykiety
    • Czytniki
    • Karty czytelnika
    • Drukarki etykiet i materiały wymienne
    • Projekty graficzne
    • Zestawy
  • Kontakt
  • Zaloguj
  • Home
  • Produkty
    • Etykiety
    • Czytniki
    • Karty czytelnika
    • Drukarki etykiet i materiały wymienne
    • Projekty graficzne
    • Zestawy
  • Kontakt
  • Zaloguj
Strona główna / Regulamin
Powrót do poprzedniej strony

Regulamin

­Warszawa, dn. 18.05.2020 r.

 

Regulamin sklepu internetowego

§ 1
Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.etykietynaksiazki.pl prowadzony jest przez Trzecia Strona Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Orłów Piastowskich 80, 02-496 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000572959, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5223036782 oraz REGON: 362401431.
  2. Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać wyłącznie klienci określeni w § 2 pkt. 2 niniejszego regulaminu.
  3. Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży dla klientów indywidualnych oraz dla konsumentów.

§ 2
Definicje

  1. Sprzedawca – Trzecia Strona Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Orłów Piastowskich 80, 02-496 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000572959, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5223036782 oraz REGON: 362401431.
  2. Klient – jednostka samorządu terytorialnego, instytucja kultury, placówka oświaty dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.etykietynaksiazki.pl
  4. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  7. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  8. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta poprzez podanie adresu e-mail i hasła.
  9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  11. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu lub zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.

§ 3
Kontakt ze Sklepem

  1. Klient może porozumiewać się ze Sklepem poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@etykietynaksiazki.pl lub listownie na adres Spółki podany w § 1.
  2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
    Bank Polska Kasa Opieki S. A.
    63124010531111001067909969
  3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4
Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT w wysokości 23%).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o którym Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 5
Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie możliwe jest podczas składania zamówienia poprzez odznaczenie opcji „Stworzyć konto?” przy uzupełnianiu danych niezbędnych do złożenia zamówienia wyszczególnionych w § 6 pkt. 3 niniejszego Regulaminu.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych podczas zakładania Konta.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej podanej w § 3 lub pisemnie na adres Spółki podany w § 1.

§ 6
Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    • Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia.
    • Podać dane jakie mają zostać wydrukowane na etykiecie (nazwa, prefiks, liczba cyfr w kodzie kreskowym, zakres numeracji, typ kodu kreskowego).
    • Wybrać liczbę rolek lub liczbę rolek i kolor.
    • Kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”.
    • Zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
    • Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, nazwa firmy, NIP, ulica, nr budynku / numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość). Należy wpisać dodatkowo dane do dostawy, jeśli są inne niż dane podane do faktury.
    • W polu „uwagi do zamówienia” można podać informacje pomocne przy realizacji zamówienia np. dogodne godziny dostawy.
    • Zaznaczyć pole „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin”.
    • Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”.

§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:
    • Przesyłka kurierska.
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy.

§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. Jednocześnie może dokonywać, za pomocą komunikacji mailowej z Klientem, sprawdzenia poprawności danych podanych podczas składania zamówienia, w szczególności danych, które mają zostać wydrukowane na etykietach.
  2. W oparciu o podane dane, przygotowywany jest wzór etykiety, który jest przesyłany mailowo do Klienta w celu uzyskania akceptacji.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Wiadomość ta jest przesyłana do Klienta po dokonaniu wszystkich uzgodnień dotyczących szczegółów zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Sprzedawca ma prawo zażądać od Klienta wszelkich niezbędnych dokumentów poświadczających zdolność prawną Klienta do zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy o czym niezwłocznie poinformuje Klienta za pomocą stosownej wiadomości e-mail. Odstąpienie od umowy ze strony Sprzedawcy nie skutkuje żadną odpowiedzialnością w stosunku do Klienta, w szczególności finansową.
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 15 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. Wyjątek stanowią zamówienia z dodanym produktem wirtualnym „Ekspresowa realizacja – tylko 5 dni”, które realizowane są w 5 dni roboczych, po uprzednim potwierdzeniu dostępności tej opcji.
  5. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie do miejsca wskazanego w Zamówieniu pełnej ilości Produktów zamówionych, wolnych od wad.
  6. W szczególnych przypadkach, jeśli czas realizacji Zamówienia będzie dłuższy niż czas określony w § 8 pkt. 5, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany drogą mailową na adres e-mail podany podczas składania Zamówienia.
  7. Po wysyłce Zamówienia Klient otrzyma fakturę VAT drogą elektroniczną na adres podany podczas składania Zamówienia.
  8. W przypadku dużych zamówień, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta opłacenia Zamówienia przed jego realizacją.
  9. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni, zgodnie z datą podaną na fakturze. Za datę dokonania płatności uważa się datę zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy. Należy użyć numeru faktury jako tytułu płatności.
  10. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  11. Koszt dostawy Zamówienia pokrywa Klient. Koszt dostawy przesyłką kurierską wyświetlany jest podczas składania zamówienia.
  12. Maksymalna masa pojedynczej przesyłki wynosi 30,00 kg.
  13. W przypadku Zamówień przekraczających masę określoną w § 8 pkt. 12, Zamówienie zostanie podzielone na mniejsze paczki z doliczeniem opłaty za wysyłkę każdej z paczek, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany drogą mailową.

§ 9
Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji.
  4. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie drogą elektroniczną na adres email sklep@etykietynaksiazki.pl
  5. W treści reklamacji należy zawrzeć:
    1. przyczynę reklamacji tj. opis wady
    2. okoliczności wystąpienia wady wraz z datą jej wystąpienia
    3. numer faktury VAT, poświadczający zakup etykiet, wobec których wszczyna się procedurę reklamacyjną
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni od daty potwierdzenia przyjęcia otrzymanego zgłoszenia.

§ 10
Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 11
Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych.

Kontakt

Trzecia Strona Sp. z o.o.
ul. Orłów Piastowskich 80
02-496 Warszawa
sklep@bibliosklep.pl

Na skróty

FAQ
Jak złożyć zamówienie?
Polityka prywatności
Klauzula informacyjna
Regulamin

Serwisy społecznościowe

Wyszukiwarka

Use this form to find things you need